فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل
شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۵۴ ق.ظ

دانلود تحقیق بازار گرایی با فرمت ورد

دانلود تحقیق بازار گرایی با فرمت ورد

 

هدف از این تحقیق بررسی بازار گرایی با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 45
حجم 150 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

 

هدف از این تحقیق بررسی بازار گرایی با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 


فهرست مطالب
 بازارگرایی چیست     
 تاریخچه و پیشینه     
 دهه 1950 و نیمه اول دهه 1960        
 اواسط دهه 1960  تا اوایل دهه 1980
 اوایل دهه 1980 تا اوایل دهه  1990   
 اوایل دهه 1990 تا کنون
 عوامل موثر بر  بازارگرایی      
 عوامل سازمانی       
 عوامل ویژه بازار      
 دیدگاههای بازارگرایی     
 دیدگاههای تصمیم گیری از نظر شاپیرو        
 دیدگاههای هوشمندی بازار از نظر کوهلی و جاورسکی        
 دیدگاه فرهنگی از نظر نارور و اسلاتر    
 دیگاه کانون استراتژیک از نظر روکروت     
 دیدگاه مشتری گرایی از نظر اشپند و همکاران      
 رویکردهای بازارگرایی    
  رویکرد تغییر فرهنگی نارور و اسلاتر    
 رویکرد سیستم مبنای هامبورگ و همکاران    
 رویکرد رفتار مدیریت هرسی و همکاران     
 رویکرد دگرگونی فرهنگئ کندی ؛گولزی وآرنولد     
  رویکرد دگرگونی فرهنگی گبهارت ؛ کارپنتر و ری       
   ارزیابی مدل های بازاریابی       
 ارزیابی رابطه مستقیم بازارگرایی با عملکرد      
 ارزیابی رابطه بازارگرایی با عملکرد از طریق متغیر های تعدیل کننده    
 ارزیابی رابطه بازارگرایی با عملکرد از طریق متغیر های میانجی        
 مولفه های بازارگرایی تحقیق      
 مشتری گرایی     
 رقابت گرایی     
 هماهنگی بین وظیفه ی    
 پیشینه تحقیق    

 

 

 

بازارگرایی یکی از جنبه های فرهنگ سازمانی است که در آن کارکنان بالاترین ارزش را به سودآوری بنگاه و نگهداری مشتری از طریق ایجاد ارزش برتر میدهند .بازارگرایی یک نوع هنجار رفتاری است که در سرتاسر سازمان گسترش یافته و از طریق نو آوری پاسخگوی نیازهای حال و آتی بازار و مشتری است . شرکتهای بازارگرا دارای مزیت رقابتی در سرعت پاسخگویی به نیازهای بازار و مشتریان میباشند؛

 

 

 

همچنین در پاسخ به فرصتها و تهدیدات بازار اثربخش عمل میکنند .ارزش محوری در بازارگرایی این است که سازمان را در مقابله با شرایط کسب و کار جدید آماده میسازد و میتواند اطلاعات لازم را از بازار به دست آورده و خود را آماده پاسخگویی به نیازهای بازار کند..این نوع فرهنگ بازارگرایی زمانی برای سازمان به عنوان مزیت رقابتی مطرح است که غیر قابل تقلید، نادر و با ارزش باشد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی