فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

دانلود تحقیق تدریس و روش های نوین در آن با فرمت ورد

 

هدف از این تحقیق بررسی تدریس و روش های نوین در آن با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 60
حجم 117 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی علوم اجتماعی


توضیحات کامل

 

هدف از این تحقیق بررسی تدریس و روش های نوین در آن با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف واژه‌ها

روش تدریس

چهار ویژگی خاص در تعریف تدریس وجود دارد

روش‌های نوین یادگیری و یاددهی

روش‌های تدریس سنتی و متداول

چندرسانه

تعریف درس‌افزار

ضرورت‌ها و ویژگی‌های درس‌افزارهای خود آموز

ضرورت‌ها و ویژگی‌های نرم‌افزارهای کمک آموزشی (مکمل آموزش)

ضرورت‌ها و ویژگی‌های درس‌افزارهای کمک معلم

ضرورت‌ها و ویژگی‌های نرم‌افزارهای دایره‌المعارف و فرهنگ

ضرورت‌ها و ویژگی‌های نرم‌افزارهای بازی و سرگرمی

کتاب‌های الکترونیکی

شبکه‌های آموزشی وب سایت‌ها و وبلاگ‌ها آموزشی

نرم‌افزارهای آزمون‌ساز

سیستم آزمون الکترونیکی

آموزش چندرسانه‌ای

مزایای چند رسانه‌ای

اهمیت آموزش ریاضیات

کاربرد ارقام

کاربرد توابع و روابط بین اعداد

کاربرد معادله و دستگاه معادلات خطی

کاربرد تقارن‌ها (محوری و مرکزی ) و دَوَران‌ها

کاربرد مساحت

کاربرد چهار ضلعی‌ها

کاربرد خطوط موازی و تشابهات

کاربرد آمار و میانگین

مقاطع مخروطی

ترسیمات هندسی

کاربرد ریاضیات در هنر و کامپیوتر کاربرد حجم

کاربرد رابطه‌ی فیثاغورس

طبقه‌بندی آندرسون

مثال آوردن

طبقه‌بندی کردن

استنباط کردن

مقایسه کردن

تبیین کردن

اجرا کردن

انجام دادن

متمایز کردن

سازمان دادن

نسبت دادن

تولید کردن

دانش فراشناختی

آزمون تیمز(TIMSS)

سخن پایانی

پیشینه پژوهش

 

 

 

برداشت‌های مختلف معلمان از مفهوم تدریس می‌تواند در نگرش آنان نسبت به دانش‌آموزان و نحوه‌ی کار کردن با آنها تأثیرمثبت یا منفی بر جای گذارد. برداشت چندگانه از مفهوم تدریس می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ از مهمترین آنها ضعف دانش پایه و اختلاف در ترجمه و برداشت نادرست معلمان از دیدگاه‌های مختلف تربیتی است. گاهی آشفتگی و اغتشاش در درک مفاهیم تربیتی به حدی است که بسیاری از کارشناسان، معلمان و دانشجویان این رشته مفاهیمی چون پرورش، آموزش، تدریس و حرفه آموزی را یکی تصور می‌کنند و به جای هم به کار می‌برند. این مفاهیم اگر چه ممکن است در برخی جهات وجوه مشترک و در هم تنیده داشته باشند، اصولاً مفاهیم مستقلی هستند و معنای خاص خود را دارند .(گانیه، 1985، 96)

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی