دانلود تحقیق رفتار مصرف کننده با فرمت ورد
دانلود تحقیق رفتار مصرف کننده با فرمت ورد
هدف از این تحقیق بررسی رفتار مصرف کننده با فرمت docx در قالب 56 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 56 |
حجم | 292 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی رفتار مصرف کننده با فرمت docx در قالب 56 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فهرست مطالب
مقدمه
رفتار مصرف کننده
روانشناسی رفتار مصرف کننده
اهمیت درک رفتار مصرف کننده
انواع رفتار خرید مصرف کننده
رفتار واکنشی عادی
مشکل گشایی مجدد
مشکل گشایی گسترده
فرآیند تصمیم گیری به خرید مصرف کننده
شناخت مشکل
جمع آوری اطلاعات
ارزیابی گزینه ها
تصمیم گیری درباره خرید
ارزیابی پس از خرید
رفتار مصرفکننده در محیط دیجیتال
مدل شکلگیری و تأثیر ساختار ذهنی
رفتار ارتباطی مصرفکنندگان در محیط دیجیتال
آمیخته بازاریابی دیجیتال
انواع کالا در خرید و فروش اینترنتی
پیشنه پژوهش
الف پیشینه داخلی
ب پیشینه خارجی
خلاصه فصل
مشتریان، مردم یا عملیاتی هستندکه محصول یا نتایج یک عملکرد را مصرف می کنند یا به آنها نیاز دارند و از آنها بهره می برند. در فرهنگ بازار، مشترى فردى است که توانایى و استعداد خرید کالا و یا خدمتى را داشته باشد، که این توانایى و استعداد به صورت توأمان در فرد بروز کرده و انتخاب و عمل خرید انجام مى پذیرد. در این فرهنگ و دیدگاه، مشترى فرد هوشمند و دانایى است که درباره تأمین نیازهاى خود به خوبى مطالعه و بررسى مى کند و با ارزشگذارى و درنظر گرفتن امکانات و استعداد خود به انتخاب مى پردازد.
در سال های اخیر پیشرفت در زمینه ارتباطات و فن آوری اطلاعات منجر به شکل گیری و توسعه شکل جدیدی از مشتریان و روش جدیدی از فروش همچون مشتریان آنلاین و تجارت آنلاین از طریق اینترنت گردیده است. اینترنت، بازارگاهی است که در آن فروشندگان و خریداران می توانند به صورت مستقیم و فراتر از محدودیت های طبیعی که در خریدخرده فروشی های سنتی وجود دارد، معاملات و تبادلات خود را اداره نمایند.
همچنین تاثیر اینترنت بر بخش خرده فروشی بیش از سایر بخش های تجاری و بازرگانی بوده است که منجر به خلق خرده فروشی الکترونیکی یا آنلاین گردیده است. یکی از مزایای خرید آنلاین، امکان مقایسه فرصت های منحصر به فرد است (Bakos, 1997). اگر چه شمار خریداران آنلاین در حال رشد است، اما شدت رقابت در این حوزه سبب ایجاد نوعی چالش برای فروشندگان گردیده است که چگونه مشتریان خود را حفظ کنند و احتمال تکرار خریدآنها را افزایش دهند. از این رو مطالعه رفتار مصرف کننده و عوامل موثر بر آن در جهت افزایش تکرار فرآیند خرید مشتری و حفظ وی برای فروشندگان آنلاین و همچنین در راستای هدف توسعه بازارهای اینترنتی ضرورت می¬یابد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود