فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

دانلود تحقیق روابط عمومی و تعاریف آن با فرمت ورد

 

هدف از این تحقیق بررسی روابط عمومی و تعاریف آن با فرمت docx در قالب 65 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 65
حجم 112 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی علوم اجتماعی


توضیحات کامل

 

هدف از این تحقیق بررسی روابط عمومی و تعاریف آن با فرمت docx در قالب 65 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

تعاریف روابط عمومی

2-2-2- ویژگیهای روابط عمومی

2-2-3-  نقشها و وظایف روابط عمومی

2-2-4- انواع روابط عمومی

2-2-5- نقش ها و وظایف کارشناسان روابط عمومی

2-2-6- موانع و مشکلات ساختاری روابط عمومی در ایران از دید کارشناسان و استادان ارتباطات

2-2-7- روابط عمومی در جامعه اطلاعاتی

2-2-8- روابط عمومی الکترونیک

2-2-9- فرآیندهای کلیدی روابط عمومی

2-2-10- روابط عمومی و سازمان ها

2-2-11- روابط عمومی و مدیریت استراتژیک

2-2-12- مدیریت ارتباط با مشتری

2-2-13-  روابط عمومی و مدیریت مشارکتی در سازمان

روابط عمومی مالی

2-2-14- روابط عمومی و نظام بانکداری

منابع

 

 

 

روابط عمومی اکنون در سراسر جهان یک رشته علمی شناخته شده و صنعتی با میلیونها متخصص می باشد. امروزه تقریبا هر سازمان دولتی و خصوصی کم و بیش آگاهانه از استراتژی­ها، برنامه ها و تکنیک­های روابط عمومی بهره می گیرد. این استراتژی­ها به­واسطه ارتباطات در حال گسترش و توسعه، اجرا و تکمیل شده و ارائه می گردد. شیوه هایی که به منظور ایجاد و مدیریت ارتباطات مثبت با گروه­های اجتماعی طراحی شده اند. جستجو برای ارائه یک تعریف از روابط عمومی که در سطح وسیع قابل قبول باشد بحثی ادامه دار است و بخش­های تئوری و عملی روابط عمومی هنوز بر یک تعریف توافق ننموده اند. فرهنگ بین المللی و بستر روابط عمومی و بستر روابط عمومی را چنین تعریف کرده است:( 5 Cutlip,1964: ).

 

 

 

«1- فعالیتهای یک صنعت، اتحادیه، شرکت، حرفه، دولت ویا سازمان­های دیگر برای ایجاد و نگهداری روابط صحیح و مفید با گروههای خاصی از مردم مانند مشتریان، کارکنان، سهامداران و یا عموم مردم به منظور تطبیق خود با محیط و توجیه خود در جامعه 2- کیفیت اعمال فوق و یا درجه توفیق آنها در افزایش تفاهم عامه از سازگاری اقتصادی و اجتماعی سازمان 3- هنر یا حرفه سازمان دادن و توسعه فعالیتهای فوق»

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی