فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

دانلود تحقیق مدیریت دانش و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد

 

هدف از این تحقیق بررسی مدیریت دانش و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 39
حجم 170 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی علوم اجتماعی


توضیحات کامل

 

هدف از این تحقیق بررسی مدیریت دانش و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

2-2  تعاریف و مبانی نظری

2-2-1 سیر تحول مدیریت دانش

2-2-2 مفاهیم پایه در مدیریت دانش

2-2-3  مفهوم داده

2-2-4  مفهوم اطلاعات

2-2-5  مفهوم دانش

2-2-6  انواع دانش

2-3  معناسازی و دانش آفرینی

2-4  مفهوم مدیریت دانش

2-5 عوامل مؤثر در مدیریت دانش

2-5-1  نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش

2-5-2  نقش فرهنگ سازمانی در مدیریت دانش

2-5-3  نقش مدیریت در مدیریت دانش

2-6  شیوه­های (مؤلفه­های) مدیریت دانش

2-7  ابعاد مدیریت دانش

مدیریت دانش سازمانی

مدیریت دانش شخصی

2-8  جایگاه و ضرورت به کارگیری مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی

2-9  پیامدهای اقتصادی، فنی و اجتماعی مدیریت دانش در آموزش عالی

2- 10  نقش مدیریت دانش در برنامه­ریزی درسی و فعالیت­های آموزشی اعضای هیأت علمی

منابع

 

 

 

امروزه بهره­وری بهینه دانش، دغدغه سازمان­های قرن بیست و یکم است و اهمیت آن از اواسط دهه ١٩٩٠، در بسیاری از کنفرانس­های بین المللی مطرح شده است. در حال حاضر، اطلاعات و دانش به عنوان قدرت و سلاح استراتژیک تلقی می­شوند، سرمایه به حساب می­آیند و در مدیریت مدرن به عنوان منابعی پذیرفته شده­اند که مستعد مطالعه و پژوهش با استفاده از تکنیک­هایی که برای سایر حوزه­های کوشش انسانی ایجاد شده و به کار برده می­شوند، هستند. دانش، به عنوان نیرویی قدرتمند، برای سازمان­های بخش خصوصی و دولتی در دستیابی به سود رقابتی و مقایسه­ای، عامل حیاتی به شمار می­رود، اما اکثر مؤسسات و شرکت­های عصر اطلاعات، مدیریت اطلاعات و مدیریت دانش را به صورت تشریفاتی و روتین انجام می­دهند. اگر­چه تشخیص تفاوت میان داده­ها، اطلاعات، دانش و عقل برای این مؤسسات، ضروری است اما تغییر شکل داده­ها و اطلاعات و تبدیل آن­ها به دانش و سپس مدیریت این دانش به نفع یک مؤسسه، اقدامی فعالانه است و مدیران برای این عمل باید مؤثر و مبتکر باشند (مختار، 2004).

 

 

 

 بنابراین با توجه به تغییرات سریع و دائمی در جهان کنونی، ضروری است که سازمان­ها بازگشت تمامی سرمایه­های خود را به بیش­ترین حد ممکن برسانند. یکی از سرمایه­هایی که کم­ترین بهره­برداری را داشته است، دانشی است که در اختیار افراد آن سازمان است. دانش به طور سنتی، یا در اذهان متخصصان (به شکل دانش ضمنی) و یا به شکل گزارش، ارائه مطالب، ویدئوها و اسناد (به شکل دانش صریح) ذخیره می­شود. ذخیره­سازی دانش شخصی به شکل سند و گزارش دشوار است و در صورتی که به عنوان دانش ضمنی در اذهان متخصصان وجود داشته باشد، بازیابی و دسترسی به آن مشکل است. مدیریت دانش، توانایی استفاده از دانش قبلی را برای شناخت ارزش اطلاعات جدید، تلفیق و یکپارچه­سازی آن و به کاربردن آن برای تولید دانش و قابلیت­های جدید ترسیم می­کند (میتال، 2008).

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی