فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

دانلود تحقیق هوش هیجانی و فرهنگ سازمانی یادگیرنده با فرمت ورد

 

هدف از این تحقیق بررسی هوش هیجانی و فرهنگ سازمانی یادگیرنده با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 18
حجم 135 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

 

هدف از این تحقیق بررسی هوش هیجانی و فرهنگ سازمانی یادگیرنده با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 


فهرست مطالب
هوش هیجانی و فرهنگ سازمانی یادگیرنده
 مقدمه  
 خودآگاهی و فرهنگ سازمانی یادگیرنده  
 فرهنگ سازمانی یادگیرنده  
 ویژگی های فرهنگ سازمانی یادگیرنده  
 تاریخچه پست 
 اداره کل پست استان آذربایجان شرقی 
پیشینه تحقیق
 مقدمه  
 تحقیقات انجام شده در داخل وخارج 
 تحقیقات انجام شده در داخل کشور  
 تحقیقات انجام شده در خارج کشور   
 انواع مدل های هوش عاطفی  

 

 


رهبری یک سازمان برای انطباق با تغییرات و به منظور بقا و رشد در محیطهای جدید، ویژگیهای خاصی را می طلبد که عموماً مدیران برای پاسخ به آنها با مشکلات بسیاری مواجه می شوند. یکی از مهمترین خصیصه ها که می تواند به رهبران و مدیران در پاسخ به این تغییرات کمک کند، هوش هیجانی است. هوش هیجانی موضوعی است که سعی در تشریح و تفسیر جایگاه هیجانها و احساسات در توانمندیهای انسانی دارد. مدیران برخوردار از هوش هیجانی، رهبران مؤثری هستند که اهداف را با حداکثر بهره وری، رضایتمندی و تعهد کارکنان محقق می سازند.

 

 


تفاوت مدیر اثربخش و ناموفق در ارتباط آنها تجلی می یابد. مدیران اثر بخش با هوش عاطفی بالای خود در ارتباطات بسیار موفق تر از دیگر مدیران عمل می کنند و این امر را به خوبی به اثبات می رسانند که مدیرانی که هوش عقلی (IQ) بالایی دارند، نمی توانند تنها با اتکا بر هوش عقلی بالای خود رهبری کنند بلکه مدیری اثر بخش است که شنونده و سخنگوی خوبی باشد و رابطه ی پایدار و مثبت با دیگران برقرار سازد  احساسات خود و دیگران را به خوبی درک کند و در ارتباطات خود به درستی عکس العمل نشان دهد.

 

 


مدیران اثر بخش و موفق به قابلیت های عاطفی افراد توجه فراوان دارند و در ارتباطات خود به خوبی می توانند عواطف و احساسات دیگران را درک کنند و متناسب با آن عکس العمل نشان دهند و در یک کلام از هوش عاطفی بالایی برخوردارند و همین توانایی باعث می شود تا یک جو سازمانی مناسب برای پرورش بیشتر استعداد کارکنان ایجاد شود و در نهایت منجر به فراهم شدن شرایطی به منظور پیاده سازی فرهنگ سازمانی یادگیری در سازمان ها می گردد که به عنوان مزیت رقابتی در دنیای رقابتی امروز مطرح می باشد.

 

 


بنابراین می توان این مهم را این چنین بیان کرد که مدیر اثربخش قابلیت عاطفی بالایی دارد و در تصمیم گیری بر عناصر عاطفی تأکید می کند او به خوبی می داند زمانی رهبری اثر بخش است که به کارکنان خود به عنوان یک انسان توجه کند و همواره با برقراری رابطه اثر بخش و سازنده، در صدد رشد و پرورش کارکنان خود برآید.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی