فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

دانلود تحقیق کیفیت خدمات و بانکداری آنلاین با فرمت ورد

 

هدف از این تحقیق بررسی کیفیت خدمات و بانکداری آنلاین با فرمت docx در قالب 61 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 61
حجم 108 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

 

هدف از این تحقیق بررسی کیفیت خدمات و بانکداری آنلاین با فرمت docx در قالب 61 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب
کیفیت خدمات    
کیفیت خدمات آنلاین    
 کیفیت خدمات و بانکداری آنلاین    
 ویژگی‌های کیفیت خدمات در بانکداری آنلاین    
 تاریخچه کیفیت خدمات سیستمهای آنلاین    
 متغیر تعدیل‌گر: شهرت و برند بانکها    
 بانکداری آنلاین    
 انواع خدمات بانکداری آنلاین    
 شبکه‌های مدیریت یافته    
 اینترنت با رایانه‌های شخصی    
 بانکداری تلفنی    
 ماشین‌های خودپرداز    
 بانکداری موبایلی    
 بانکداری دفتری    
 خدمات بانکی مبتنی بر تلویزیون    
 صفحات وب    
 بانکداری خانگی    
 مزایای بانکداری آنلاین    
 عملیات بانکداری آنلاین در سیستم بانکی کشور    
 اجزای بانکداری آنلاین در ایران    
 انواع کارتها    
 شبکه شتاب    
 سیستم تسویه بین بانکی مبادلات ارزی    
 شبکه سوئیچ عملیات خرد بانکی و بین بانکی    
 شبکه مرکزی سوئیفت    
 بانکداری آنلاین    
 انواع بانکداری    
 اطلاعات    
 ارتباطات    
 معامله    
 رشد بانکداری آنلاین    
 فرصت‌ها برای بانکداری آنلاین    
 مدل تحقیق    
 پیشینه تحقیق    

 

 


اغلب شرکت‌های باتجربه و موفق در تجارت الکترونیک، این نکته را درک کرده‌اند که عوامل موفقیت با شکست صرفاً حضور شرکت در وب و یا قیمت پایین نیست، بلکه عامل مهم، انتقال کیفیت بالای خدمات آنلاین است. تحقیقات نشان می‌دهد که قیمت پایین و ترفیع تا چندی دیگر بعنوان عوامل مهم مؤثر بر تصمیم خرید مشتریان از بین خواهد رفت و اهمیت خود را از دست خواهد داد. مشتریان اینترنتی حاضرند بابت خدمت الکترونیک یا کیفیت بالا حتی قیمت بالاتری بپردازند. تحقیقات نشان داده است که کیفیت خدمت اثر معنی‌داری بر رضایت مشتری، وفاداری مشتری و حفظ مشتری و تصمیمات خرید و حتی عملکردهای شرکت دارد.

 

 

 

لذا شرکتهای فعال در عرصه اینترنت به منظور اعتمادسازی در مشتریان، وفاداری و حفظ مشتریان باید قبل، حین و بعد از مبادله، روی کیفیت بالای خدمت الکترونیک تمرکز کنند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی