فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل
يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۱۰ ق.ظ

دانلود تحقیق گرایش به داخل - هزینه با فرمت ورد

دانلود تحقیق گرایش به داخل - هزینه با فرمت ورد

 

هدف از این تحقیق بررسی گرایش به داخل - هزینه با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 27
حجم 56 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

 

هدف از این تحقیق بررسی گرایش به داخل - هزینه با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 


فهرست مطالب
 گرایش به داخل/هزینه 
 مقدمه 
 بیان مسأله  
 پیشینه متغیر     

 

 

 

همه سازمان¬های انتفاعی و غیر انتفاعی امروزه درصدد افزایش بهره¬وری در کارها و ایجاد ارزش بیشتر برای فعالیت¬ها ودر نتیجه محصولات نهایی خود هستند. در دهه 1960 سازمان¬های انتفاعی به بهبود فرآیندهای درون سازمانی روی آوردند. و در دهه 70 سازمان¬ها به توسعه جزئیات استراتژی¬های بازار و مشتری¬گرایی پرداختند.

 

 

 

در دهه 80 با افزایش تنوع در الگوهای مصرف مشتریان، سازمان¬ها به توسعه محصولات جدید برای ارضای نیاز مشتریان علاقه¬مند شدند، که مدل مایکل پورتر در این دهه پا به عرصه ظهور گذاشت. از دهه 1990 به بعد بود که سازمان¬ها دریافتند برای باقی ماندن در عرصه رقابت فعالیت¬های سایر نهادهای تأمین¬کننده و توزیع¬کننده و هماهنگی با آنها در کاهش هزینه¬ها و افزایش ارزش نقش حیاتی دارد و از این زمان بود که بحث زنجیره تأمین مطرح گردید.

 

 

 

رویکرد زنجیره ارزش، راهی برای بررسی نظام¬مند (سیستماتیک) فعالیت¬های سازمان است. بنابراین رویکرد زنجیره ارزش، به منظور فهم رفتار هزینه¬ای سازمان و منابع بالقوه یا موجود آن، به تجزیه فعالیت¬های سازمان به فعالیت ¬های راهبردی دست بزنند. در این دیدگاه، شرکت¬ها مزیت رقابتی را از طریق عملکرد بهتر و ارزان¬تر فعالیت¬های راهبردی نسبت به رقبا کسب خواهند کرد.

 

 

 

گرایش به داخل/ هزینه بر کارآیی در کلیه اجزای زنجیره ارزش تأکید می¬کند و با استراتژی رهبری هزینه¬های مایکل پورتر مرتبط است. از دیدگاه پورتر استراتژی¬ها به سازمان این امکان را می¬دهند که از سه مبنای متفاوت از مزیت رقابتی بهره گیرد. آنها عبارتند از: رهبری در هزینه¬ها، متفاوت یا متمایز ساختن محصولات و خدمات و سرانجام تمرکز نمودن همه توجه بر محصولات و خدماتی خاص.

 

 

 

در رهبری هزینه¬ها شرکت اقدام به تولید و عرضه محصولات استاندارد می¬کند که بهای تمام شده هر واحد برای مشتری کاهش می¬یابد. همچنین پورتر در سال 1985 مدل زنجیره ارزش را ارائه داد که فعالیت¬های دخیل در سازمان¬های تولیدی را به دو بخش اصلی و پشتیبانی تقسیم نمود.فعالیت¬های اصلی آن دسته از فعالیت¬هایی است که انجام آنها سبب ارتقای ارزش محصول می¬شود.

 

 

 

رویکرد زنجیره ارزش در تحلیل فعالیت¬های درون سازمانی ابزاری مؤثر در شناخت نقاط قوت و ضعف و تصمیم¬گیری در مورد هریک از این فعالیت¬ها است. مدل زنجیره ارزش از کارآمدترین ابزارها در تعریف شایستگی¬های اصلی و فعالیت¬هایی که در آن بتوانیم به مزیت رقابتی برسیم، به حساب می¬آید.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی