دانلود تحقیق اجزای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد
دانلود تحقیق اجزای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد
هدف از این تحقیق بررسی اجزای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 46 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 46 |
حجم | 227 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی اجزای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 46 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فهرست مطالب
مدیریت ارتباط با مشتری
اجزای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی مدلهای مطرح شده برای پیاده سازی CRM
پیشینه¬ی پژوهش
چارچوب نظری تحقیق
مدل تحقیق
متغیرهای مستخرج از تحقیق
مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی برای انتخاب، نگهداری و اداره کردن مشتریان، به¬منظور ایجاد ارزش در درازمدت میباشد. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، یک راهکار تجاری از طریق نرمافزار و فنونی که برای کمک بیشتر به مدیریت مؤثر ارتباطات مشتری در کانالهای مستقیم یا غیرمستقیم مرتبط شدهاند، میباشد.
مدیریت ارتباط با مشتری از بازاریابی یک به یک به¬منظور سفارشی کردن محصولات برای مشتری استفاده میکند که شامل یک فرآیند جمع آوری داده پیوسته در تمام مدت تماس با مشتری و سپس تبدیل این دادهها به دانش برای ایجاد ارتباط مؤثرتر با مشتری در جهت سودآوری بیشتر میباشد. کلید موفقیت یک شرکت در مدیریت ارتباط با مشتری داشتن داده¬های زیاد از مشتریانش نیست بلکه چگونگی کاربرد آنها توسط شرکت مهم است.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود