دانلود تحقیق بازاریابی و تبلیغات با فرمت ورد
دانلود تحقیق بازاریابی و تبلیغات با فرمت ورد
هدف از این تحقیق بررسی بازاریابی و تبلیغات با فرمت docx در قالب 96 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 96 |
حجم | 267 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی بازاریابی و تبلیغات با فرمت docx در قالب 96 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
فهرست مطالب
بخش اول مبانی نظری
معرفی بازاریابی
تعریف بازاریابی
تاریخچه بازاریابی
انواع بازاریابی
مزایای بازاریابی
مفهوم تبلیغات
تاریخچه تبلیغات
تاریخچه تبلیغات در ایران
تعاریف تبلیغات
اصول تبلیغات
طبقه بندی تبلیغات
طبقه بندی بر مبنای بازار هدف
طبقه بندی بر مبنای منطقه جغرافیایی
طبقه بندی بر مبنای رسانه
طبقه بندی بر مبنای عملکرد
تبلیغات بازرگانی
وابستگی هیجانی و برنامه ریزی رفتاری
نظریه اسنادی
نظریه انگیزۀ پیشرفت
نظریه کنترل ارزش هیجانهای پیشرفت
انواع هیجان ها
تبلیغات و ارتباط آن با مشتریان
شدت تبلیغات و سودآوری
شدت تبلیغات و میزان فروش
رفتار مصرف کننده
دیدگاههای رفتار مصرف کننده
مدل تصمیم گیری مصرف کننده
رفتار خرید
ارزیابی رفتار مصرف کننده پس از خرید
تاریخچه پیدایش و گسترش بیمه
جایگاه صنعت بیمه بعد از انقلاب اسلامی ایران
تصویب قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری وآشنایی با نهاد نظارت بر بیمه در ایران
ارکان بیمه مرکزی ایران
بخش دوم پیشینه پژوهشهای انجام شده
مطالعات داخلی
مطالعات خارجی
جمع بندی
جمع بندی پیشینه تجربی و نظری تحقیق
جمع بندی پیشینه نظری تحقیق
پایان گرفتن جنگ سرد در دهه 1990 به آزاد شدن منابع و فزونی گرفتن نیاز به محصولات سرمایهای برای ایجاد زیر ساخت های مناسب اقتصادی انجامید. در این دوران اروپای غربی به ایجاد بازاری مشترک با 324 میلیون مصرف کننده روی آورد و اروپای شرقی به صورت بازاری آماده برای محصولات غربی درآمد. از سوی دیگر بدهی های خارجی ، اقتصاد بسیاری از کشور ها را فلج کرد.
اینگونه کشورها، به رغم نیازمندی های فراوان، با مشکل نبود قدرت خرید روبرو بودند. از این رو کشور های پیشرفته برای کسب بازار در اروپا ، آمریکا و خاور دور ، با یکدیگر به رقابت پرداختند. این دگرگونی سبب شد که شرکت ها رقیبان خود و تحولات بازار را در گستره جهانی جدی بگیرند ، هزینه ها را کنترل کنند و به تحولات تکنولوژیک ، نوع مواد مصرفی ، ابزار های مورد استفاده و روش های مدیریت توجه بیشتری نشان دهند.
در این زمان ، استفاده از شیوه ها و فنون بازاریابی مورد توجه قرار گرفت. بررسی ها نشان داده است که ناموفق بودن شرکت ها از ناتوانی آنها در بهره گیری از فنون بازاریابی نشات گرفته است. این شرکت ها تحولات بازار و تغییرات الگوی مصرف مشتریان را نادیده می گرفتند و به جای روی آوردن به بازاریابی پیشرفته ، به فروش می پرداختند و کسب سود بیشتر را بر رضایت مشتری ترجیح می دادند.
اما موفقیتهای چشمگیر شرکت های تری ام و مک دونالدز در آغاز دهه 1980 که از توجه دقیق آنها به نیاز مشتریان ، بازار و انگیزه کارکنان در راستای افزودن بر کیفیت محصولاتشان سرچشمه می گرفت ، سبب شد تا تدوین استراتژی کارای بازاریابی در اولویت قرار گیرد. بازاریابی با زندگی روزگرد انسان در ارتباط است . ما با نیازهای بی شماری در زندگی روبه رو هستیم و این نیازها ما را به تلاش و تکاپو وادار می کنند و بازاریابی سعی دارد با کمترین تلاش این نیازها را برطرف سازد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود