فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل
دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳ ب.ظ

دانلود تحقیق ریسک ادراک شده با فرمت ورد

دانلود تحقیق ریسک ادراک شده با فرمت ورد

 

هدف از این تحقیق بررسی ریسک ادراک شده با فرمت docx در قالب 128 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 128
حجم 270 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

 

هدف از این تحقیق بررسی ریسک ادراک شده با فرمت docx در قالب 128 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 


فهرست مطالب
مقدمه    
 تعریف گردشگری    
 دیدگاه بازاریابی  مقصد برای مطالعه مقصد گردشگری    
 ادراک گردشگر    
 ریسک ادراک شده    
 پدیده ی ریسک از دیدگاه رفتار مصرف کننده    
 ریسک ذهنی در مقابل ریسک عینی    
 مبانی نظری ریسک    
 نظریه ریسک در روانشناسی مصرف کننده    
 نظریه چشم انداز    
 نظریه یکپارچگی  سازی اطلاعات    
نظریه ی انگیزه ی محفاظت     
 انواع ریسک های ادراک شده گردشگر    
 ریسک تجهیزات    
 ریسک مالی     
 ریسک فیزیکی     
 ریسک روانشناختی     
 ریسک رضایت      
 ریسک زمانی      
 ریسک اجتماعی     
 ریسک سلامتی     
 ریسک تروریسم     
 ریسک عدم ثبات سیاسی    
  ریسک محیطی    
  ریسک دارایی ها    
 ریسک برنامه ریزی    
   فاصله روانی    
 فاصله روان شناختی در بازاریابی بین المللی    
  تفاوت فرهنگی میان کشور ها    
تفاوت فاصله روانی و فاصله فرهنگی    
   مبنای نظری فاصله روانی نظریه  سطوح استنباط مصرف کننده    
 تازگی و فاصله ی روانشناختی    
 تعمیم دادن از  سایرتجارب    
 ادراک  از ریسک و چهارچوب زمانی    
  بسط نظریه سطوح استنباط و فاصله ی روانشناختی از مقصد گردشگری    
تصویر ذهنی ادراک شده    
 نظریه  حافظه  و فرایند پردازش اطلاعات مصرف کننده    
 نظریه گسترش فعالسازی پردازش معنی شناختی    
 تصویر ذهنی  از مقصد گردشگری    
عوامل شکل دهنده ی تصویر ذهنی از یک مقصد گردشگری    
فرآیند شکل گیری تصویر ذهنی از مقصد    
 ابعاد تصویر ذهنی مقصد    
 تصویر ذهنی از مقصد و  نیت رفتارگردشگر    
 دانش گردشگر از مقصد    
 خصیصه ریسک پذیری / ریسک گریزی    
 نیات گردشگر    
مروری بر مطالعات انجام شده    
 مطالعات داخلی    
 مطالعات خارجی    
 جمع بندی مطالعات انجام شده    
 مدل مفروض پژوهش    
تبیین روابط میان سازه‌های مدل و فرضیه های پژوهش    
 فرضیات مدل پژوهش    
خلاصه    

 

 

 

گردشگری اساسا به معنای سفر از  یک مبدا به یک مقصد مشخص به منظور سیاحت یا تجارت است و این مفهوم شامل فرآیندهای تبادل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است .تعریف سازمان جهانی جهانگردی از گردشگری چیزی فراتر از گذارندن معمول تعطیلات است. بر این اساس گردشگری شامل فعالیت هایی است که گردشگران انجام می دهند و ایشان کسانی هستند که به قصد گذراندن اوقات فراغت، کسب و کار و اهداف دیگر مدتی کمتر از یک سال متوالی را در سفر و اقامتگاه معمول خود می گذرانند.

 

 

 

بنابراین حسب تعریف تردد متعارف افراد میان محل کار و اقامت اگرچه مستلزم طی مسافتی بعید باشد در تعریف گردشگری جای ندارد. اقسام گردشگری از دید سازمان جهانی جهانگردی شامل موارد زیر است.

 

 


1- گردشگری بین الملل 
1-1 گردشگری ورودی  : ورود گردشگران غیر مقیم به یک کشور.
2-1 گردشگری خروجی  : خروج اتباع یک کشور جهت بازدید از کشور های دیگر .
2- گردشگری درون مرزی :بازدید مردمان یک کشور از نقاط داخل همان کشور، نظیر ایرانگردی. 
3- گردشگری داخلی   : حاصل جمع گردشگری درون مرزی و گردشگری ورودی می باشد.
4- گردشگری ملی  : حاصل جمع گردشگری درون مرزی و گردشگری ورودی می باشد.

 

 


اساس مفاهیم صنعت گردشگری بر مسافران استوار است. مسافر   کسی است که بین دو یا چند کشور یا چند محل در داخل یک کشور سفر می کند. همه گروهای مسافران که در قالب فعالیت های گردشگری سفر می کنند را بازدید کننده  می خوانند.بازدید کننده ها را می توان به دو طبقه اصلی تقسیم نمود: بازدید کننده یک روزه که افرادی هستند که شب را در مقصد اقامت نمی کنند و گردشگران که بازدید کننده هایی هستند که حداقل یک شب را در سرزمین مقصد اقامت می کنند. با توجه به تعریف گردشگری و انواع آن در ادامه به رویکرد بازاریابی در مطالعه گردشگری خواهیم پرداخت.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی