فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

فایلین

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه,دانلود فایل,فروشگاه دانلود فایل

دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برمبنای ITIL

 

دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برمبنای ITIL


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 140
حجم 5919 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی کامپیوتر و IT


توضیحات کامل

 

دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برمبنای ITIL جهت رشته کامپیوتر در قالب 140 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 
فناوری اطلاعات بسیار از علم رایانه وسیع‌تر و پیچیده تر است. این اصطلاح در دهه ۱۹۹۰ جایگزین اصطلاحات پردازش داده‌ها و سیستم‌های اطلاعات مدیریت شد که در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۶۰ بسیار رایج بودند. فناوری اطلاعات معمولاً به کلیه فناوریهائی اشاره دارد که در پنج حوزه جمع آوری، ذخیره سازی، پردازش، انتقال و نمایش اطلاعات کاربرد دارند.
دانش فناوری اطلاعات و رایانه با هم فرق می‌کنند، البته در موارد زیادی با هم اشتراک دارند. اگر علم رایانه را مشابه مهندسی مکانیک بگیریم، فناوری اطلاعات مشابه صنعت حمل و نقل است. در صنعت حمل و نقل، خودرو و راه‌آهن و هواپیما و کشتی داریم. همه این‌ها را مهندسان مکانیک طرح می‌کنند. در عین حال در صنعت حمل و نقل مسائل مربوط به مدیریت ناوگان و مدیریت ترافیک و تعیین استراتژی حمل و نقل در سطح شرکت و شهر و کشور مطرح است که ربط مستقیمی به مهندسی مکانیک ندارد اما فناوری اطلاعات و ارتباطاتICT) به فارسی فاوا) مهمترین مقوله در این زمینه‌است. سید حامد خسروانی شریعتی، تعریفی دیگر از فناوری اطلاعات بیان می‌دارد که بیان از فرابخشی بودن این رشته دارد، به گفته ایشان: مهندسی فناوری اطلاعات دانشی ترکیبی از مهندسی نرم افزار، مهندسی صنایع و مارکتینگ می‌باشد که رویکردی تحلیلی، تجاری و باریک بینانه به تکنولوژی‌های نوین اطلاعاتی دارد. ایشان با ایجاد این رویکرد شکاف میان طراحان نرم افزار و تحلیل کنندگان سیستم و بازار هدف را حل کرده‌اند.

 

 


فهرست مطالب:
مقدمه
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM)
ITIL  چیست؟
 ساختار ITIL
مزایای استفاده از ITIL
تاریخچه ITIL
سیر تکاملی ITIL
ITIL V2
ITIL V3
مقایسه ITIL V2 & V3
Service Level Agreement (SLA)
میز خدمت  Service Desk ) )
میز کمک Help Desk ) )
برون سپارها (Outsourcer)
پشتیبانی سرویس  ( Service Support )
مدل فرایند پشتیبانی سرویس ITIL
CMDB (Configuration Management Database)
ارائه خدمات (Service Delivery)
مدل فرایند تحویل سرویس ITIL
مدیریت امنیت (Security Management)
مدیریت تجهیزات نرم افزاری (Software Asset Management)
چرخه حیات سرویس در ITIL
علل موفقیتITIL
منافع مدیریت سرویس های IT
افزایش ضریب موفقیت پیاده سازی ITIL در سازمان
حاکمیت فناوری اطلاعات (IT Governance)
استاندارد حاکمیت فناوری اطلاعات (COBIT)
جمع بندی ( مدل تعالی فاوا )
نتیجه گیری
معرفی چند سایت ITIL

 

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

------------------------------------------------------

دانلود پاورپوینت استراتژی تکنولوژی

نظریه های کیفیت زندگی زناشویی

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی